Razgovor •
16.05.2013.
Tomislav Osmanli : Pehovi na pragu nove epohe
Mi smo sada u takovoj “tranziciji globalizma“ koji logikom multinacionalnih tvrtki i korporacija ne briše autentične vrijednosti. Tim procesima se malima te autentičnima, oduzima snaga postojanja. Svi sve više mirišemo, jedemo, nosimo - brand. Brand je sve. I posvuda. Brand je totalni fenomen.
Razgovor •
07.02.2013.
Davor Mandić : Zvuči kao dosadna mantra, ali bez čitanja nema pisanja
Javni interes, pogotovo u Hrvatskoj, je ko Jeti: svi znaju kako izgleda ali nitko normalan ga još nije vidio i doveo kod Stankovića u Nedjeljom u 2. Problemi nastaju i kod činjenice da neprofitnost sama po sebi nikako ne znači neovisnost, a da je profitnost najčešće upravo sinonim za ovisnost. Ali ne više političku, već ovisnost o oglašivačima. Uredničići po redakcijama komercijalnih medija...