Razgovor •
27.07.2020.
Dražen Tončić : Nikada nismo težili nekoj komercijalizaciji, istraživanje tržišta nije isto što i promicanje kulture
Nikada nismo težili nekoj komercijalizaciji. Mi želimo da čitatelj čita našu knjigu jer ju mi smatramo dobrom i važnom, a ne da objavljujemo ono što čitatelj želi. Opet klikabilnost. To nije tako teško i sigurno da bi nam bilo lakše podilaziti, ali mi to ne želimo. To je naš izbor. Istraživanje tržišta nije isto što i promicanje kulture (ili bar pokušaj promicanja).
Vijest •
29.02.2008.
Posebna izdanja Durieuxa povodom Leipziškog sajma knjiga
Povodom Leipziškog sajma knjiga 13.-16. 3. 2008. i nastupa Hrvatske kao zemlje gosta, nakladnička kuća Durieux pripremila je: poseban broj časopisa 'Fantom slobode' na njemačkom jeziku, prijevode pisaca iz programa Durieuxa kod njemačkih izdavača kao i posebnu antologija «Nema boga u Susedgradu».