Odabrano pet finalista nagrade Ful kulturno – proglašenje pobjednika na Interliberu
Održava se
16.11.2019. u 18h
16.11.2019. u 18h
Na natječaj Ful kulturno za najbolji niskobudžetni projekt u kulturi pristigla je dvadeset i jedna prijava od kojih je odabrano 5 finalista koji ostaju u utrci za nagradu Ful kulturno koja pobjedniku donosi 10.000,00 kn i naslov najbolje brendiranog kulturnog događanja 2019.
Članice neovisnog vijeća (Sanja Rocco, mr. sc., v. pred., Poslovno Veleučilište Zagreb; Sandra Pocrnić Mlakar, urednica, novinarka, vlasnica izdavačke kuće Beletra; Romana Lekić, dr.sc., prof. Edward Bernays Visoke škole za komunikacijski menadžment; Alis Pečarić Marić, influencerica i blogerica, vlasnica brenda čitaj knjigu; Dorotea Milas, mag.phil.et mag.rel., MA, Prodekanica za stručni i znanstveni rad, Vice Dean for Science, Poslovno Veleučilište Zagreb i članica upravnog odbora zaklade Kultura Nova; Vlatka Kamenić Jagodić, Direktor korporativnog marketinga i općeg informiranja, Končar – Elektroindustrija d.d.; Lea Brezar, Dhar media, vlasnica licence Superbrands Hrvatska i časopisa Brend kultura) odabrale su pet finalista nagrade Ful kulturno:
- Centar za zdravo odrastanje Idem i ja s projektom “Prespavanac”,
- Društvo za afirmiranje i promicanje knjige i stripa Slagalica s promocijom romana za mlade “Put u ljubičasto”,
- KUBS Baštinica s projektom “Glagoljačići”,
- Kulturna udruga Fotopoetika s projektom “Šumski pjesnici”,
- Hrvatsko društvo književnika za djecu i mlade s kazališnom predstavom napravljenom prema knjizi “Dvije crte plavo”, Rosie Kugli.
Pobjedniku natječaja Ful kulturno nagrada će biti uručena u subotu, 16. studenog 2019. u 18 sati na glavnoj pozornici u paviljonu 6 zagrebačkog Interlibera.
Cilj natječaja Ful kulturno je promovirati niskobudžetna kulturna događanja – promocije pisane riječi u svrhu pojačavanja njihovih aktivnosti brendiranja. Prijaviti se mogu promocije i predstavljanja, događanja i festivali. Natječaj Ful kulturno za najbolji projekt u kulturi projekt je magazina Brend kultura kojeg podržava nezavisni autoritet za brending Superbrands Hrvatska.