Otvoren Ful kulturno natječaj za najbolji projekt u kulturi 2019.
Otvoren je novi Ful kulturno natječaj za najbolji projekt u kulturi. Cilj natječaja je promovirati niskobudžetna kulturna događanja – promocije pisane riječi u svrhu pojačavanja njihovih aktivnosti brendiranja. Natječaj je otvoren do 1. rujna 2019.
Putem online obrasca prijaviti se mogu: promocije, predstavljanja, festivali, izdvojena događanja u kojima postoji otvoren prostor za povećanje aktivnosti brendiranja. Važan preduvjet je budžetni prag do 30.000,00 kuna uložen u organizaciju i provedbu prijavljenog projekta te činjenica da je projekt barem jednom održan.
Nakon izglasavanja stručnog žirija, natječaj će iznjedriti pet finalista i jednog pobjednika koji će osvojiti Ful kulturno statuu i nagradu od 10.000,00 kuna. Nagrada će biti dodjeljena na Superbrands gala događanju krajem studenog 2019.
Prva Ful kulturno nagrada dodjeljena je 2017. godine, a osvojila ju je književnica, teoretičarka kulture i znanstvenica Jasna Horvat za događaj u kulturi “Hepening Vilijun”.
„Nagradom Ful kulturno brendiranje se uvodi u kulturu kao ocjena usuglašenosti izvedbe i prikazana umijeća, a uz korištenje neznatnih sredstava. Takvim plemenitim poticajem vraća se povjerenje u kulturu i njezinu snagu pa i potrebnost. Ako sam mogla sanjati nagradu kojom bi Hepening Vilijun bio nagrađen bila bi to nagrada koja financijsko ograničenje pretvara u prednost. Ful kulturno ohrabruje da i nadalje ostvarujemo nemoguće!“ - izjavila je Jasna Horvat, autorica teksta prvonagrađenog događaja 2018. godine.
Natječaj Ful kulturno projekt je magazina Brend kultura kojeg podržava nezavisni autoritet za brending Superbrands Hrvatska. Sve informacije o natječaju i projektu Ful kulturno dostupne su na: Fulkulturno.