Otvoren natječaj za nagradu Ful kulturno
Održava se
01.11.2017.-01.04.2018.
01.11.2017.-01.04.2018.
Natjecanje Ful kulturno održava se po prvi put a predstavljeno je na ovogodišnjem Interliberu, u sklopu Ful kulturno punkta na kojem se za vrijeme sajma održavao svakodnevni program u kojem je sudjelovalo četrdesetak gostiju iz svijeta knjige u Hrvatskoj. Kroz dvadeset i pet razgovora održanih na punktu dotaknulo se mnogih tema koje povezuju pojam brenda s književnom scenom, izdavaštvom, autorima, festivalima i sl.
Ful kulturno za najbolji projekt u kulturi, kojem je svrha promocija pisane riječi, projekt je stručnog magazina Brend kultura, a dodjeljuje se uz podršku Superbrands Hrvatska.
Cilj je natjecanja promovirati niskobudžetna kulturna događanja – promocije pisane riječi u svrhu pojačavanja njihovih aktivnosti brendiranja. Prijaviti se mogu promocije i predstavljanja, događanja i festivali. Uvjet je da budžet za njihovu organizaciju i provedbu ne prelazi 30.000 kuna.
Natjecanje Ful kulturno otvoreno je od 1. studenog 2017. do 1. travnja 2018. godine. Nagrada uključuje statuu Ful kulturno i nagradni iznos od 10.000 kuna, koji dodjeljuje Superbrands Hrvatska.
“U struci je poznata stvar da brendirati možete bilo koji proizvod pa čak i s malim budžetom. Novo vrijeme nosi nove trendove, a time se smanjuju i troškovi ulaganja u oglašavanje. Otvoreni su novi kanali komunikacije – društvene mreže koje omogućavaju da u kratko vrijeme dođete do značajnog broja posjetitelja ili kupaca usluga, a dobre priče iz kulturne književne scene lako pokrenu emocije tržišta. Superbrands Hrvatska, nezavisni autoritet za brending ovim iskorakom u kulturu pokazuje kako je vrijeme da se i manjim igračima omogući veliki prostor pa tako ova nagrada znači priznanje struke s obzirom na kriterije u brendiranju koja ona postavlja.” – izjavila je Lea Brezar, CEO Superbrands Hrvatska i Slovenija, glavna urednica stručnog časpopisa Brend kultura.
O dobitniku nagrade će odlučivati članovi žirija: dr.sc. Romana Lekić, pomoćnica dekana, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment u Zagrebu; mr.sc. Sanja Rocco, v. pred., Visoka poslovna škola Zagreb; Lea Brezar, CEO Superbrands Hrvatska i Slovenija, glavna urednica časopisa Brend kultura; Vesna Sekalec, direktorica projekta Superbrands Hrvatska i Slovenija; Sandra Pocrnić Mlakar, urednica, novinarka, vlasnica izdavačke kuće Beletra i Alis Pečarić Marić, blogerica, Čitaj knjigu.
Prijaviti se možete putem obrasca - Nagrada FUL KULTURNO.