Psihodinamika poslovnih odnosa
- Nakladnik: Medicinska naklada
- 06/2019.
- 88 str., meki uvez
- ISBN 9789531769082
- Cijena: 13.94 eur
Preračunato po fiksnom tečaju konverzije 7,53450 kuna za 1 euro - Cijene knjiga su informativnog karaktera, navodimo prvu cijenu po izlasku knjige iz tiska. Preporučamo da cijene i dostupnost knjiga provjerite kod nakladnika ili u knjižarama! Moderna vremena više se ne bave prodajom knjiga, potražite ih u knjižarama, antikvarijatima ili u knjižnicama.
Sigmund Freud, utemeljitelj psihoanalize, koristio se terminom dinamika, ili psihodinamika, da bi opisao psihičku dinamiku na razini čovjekova mentalnog funkcioniranja, s posebnim naglaskom na nesvjesnim procesima. Freud je davno identificirao ljubav i rad kao dva ključna čimbenika čovjekova zadovoljstva, a navedeno podržavaju i recentne psihološke teorije. Da bismo bolje razumjeli dinamiku i funkcioniranje u kompanijama, psihodinamika i psihodinamski coaching (treniranje, podučavanje) daju nam znanstveno utemeljena objašnjenja. Pronalazeći smisao čovjekovih najdubljih želja i fantazija i pokazujući kako to utječe na njegovo ponašanje u poslovnome svijetu, psihodinamika na praktičan način otkriva kako organizacije zaista funkcioniraju.
Kompanije čine ljudi, kompanijama upravljaju ljudi, sa svim svojim obrascima ponašanja, emocijama, slabostima i jakostima. Rast koji se događa u kompaniji nije samo ekonomski i on nije moguć na dugoročno održiv način ako ne znači i rast ljudi koji ga proizvode. Ova knjiga odlično je štivo koje pruža sveobuhvatan set informacija potrebnih za temeljno razumijevanje ponašanja i odnosa.
S mnoštvom konkretnih primjera je koristan priručnik koji ne treba zamijeniti za preporuke u ponašanju, nego kao pomoć u njegovom razumijevanju.
© Bilješke o knjigama izrađene su na osnovu informacija dobivenih od nakladnika i njihove dodatne uredničke obrade temeljem uvida u sadržaj knjige, te se kao takve ne smiju prenositi bez prethodnog dogovora s uredništvom portala.