Prilagodbe

Moderna vremena

Pogledaj... sve je puno knjiga.

Ilustracije: John Tenniel
Mirela Španjol Marković

Moć uvjeravanja : Govorništvo za manadžere (i sve one koji to žele postati)

  • Nakladnik: Profil
  • 01/2008.
  • 256 str., meki uvez s klapnama
  • ISBN 9789531206709
  • Cijena: 19.78 eur
    Preračunato po fiksnom tečaju konverzije 7,53450 kuna za 1 euro
  • Cijene knjiga su informativnog karaktera, navodimo prvu cijenu po izlasku knjige iz tiska. Preporučamo da cijene i dostupnost knjiga provjerite kod nakladnika ili u knjižarama! Moderna vremena više se ne bave prodajom knjiga, potražite ih u knjižarama, antikvarijatima ili u knjižnicama.
U vrijeme vizualnih medija i direktnog marketinga, umijeće uvjeravanja pretpostavka je uspješnog poslovanja. Kako pripremiti govor, osvojiti publiku i svladati tremu? Na pitanja koje si svatko od nas postavlja prije javnog nastupa odgovara Mirela Španjol Marković, trenerica govora, voditeljica seminara iz područja govorništva i komunikacija te direktorica edukacijske tvrtke "Ciceron". Kroz niz vježbi, korak po korak, iskusna trenerica retorike pomaže čitatelju u ovladavanju govorničkom vještinom. 

S mnoštvom životnim primjera iz poslovnog svijeta te s posebnim osvrtom na prodajnu prezentaciju i knjiga „Moć uvjeravanja" namijenjena je prvenstveno poslovnim ljudima, menadžerima, kojima je govor, podsjeća autorica, osnovno sredstvo za rad i upravljanje. No, svojom sveobuhvatnošću i iscrpnim uputama o pravilnom javnom nastupu te primjerima govora u različitim prilikama, podjednako će biti korisna studentima, ali i širokoj publici koja želi upoznati govorničku vještinu, nekada obavezan školski predmet.

Priručnik upotpunjava dodatak o diskusiji i debati u kojem autorica opisuje metode destrukcije i manipulacije u dijalogu te navodi kako ih prepoznati i kako na njih pravilno reagirati.

Školovana u Njemačkoj, na Neufilologische Fakultät u Tübingenu, autorica svojom knjigom na našem tlu ponovno afirmira europsku govorničku školu, mnogo primjereniju i bližu našem kulturnom naslijeđu i uvriježenom bontonu, koja je donedavno bila potisnuta nastupima američkih govornika i američkom literaturom o retorici. Dok je u američkoj govorničkoj školi, naime, važniji nastup i show, što pokazuje i uspjeh glumaca u američkom političkom životu, europska govornička škola daje prednost sadržaju i planiranoj pripremi govora.

Upotpunjena anegdotama, citatima i ilustracijama, knjiga "Moć uvjeravanja" ležerna je razonoda, ali i ozbiljan putokaz za svakoga tko želi saznati kako govorom pridobiti sugovornike za vlastitu ideju.

Po želji autorice, njezin postotak od prodaje naminjenjen je Udruzi Krijesnica, udruzi za pomoć djeci i obiteljima suočenim s malignim bolestima.

© Bilješke o knjigama izrađene su na osnovu informacija dobivenih od nakladnika i njihove dodatne uredničke obrade temeljem uvida u sadržaj knjige, te se kao takve ne smiju prenositi bez prethodnog dogovora s uredništvom portala.

– Od istog nakladnika –

Prethodna Slijedeća Vidi sve knjige

– Od istog autora –

Prethodna Slijedeća Vidi sve knjige

– Pretraži sve knjige –