Konkurentska prednost : Postizanje i održavanje vrhunskog poslovanja
- Nakladnik: Masmedia
- Prijevod: Ivana Logar , Andrea Obraz
- 07/2008.
- 490 str., tvrdi uvez
- ISBN 9789531575164
- Cijena: 48.97 eur
Preračunato po fiksnom tečaju konverzije 7,53450 kuna za 1 euro - Cijene knjiga su informativnog karaktera, navodimo prvu cijenu po izlasku knjige iz tiska. Preporučamo da cijene i dostupnost knjiga provjerite kod nakladnika ili u knjižarama! Moderna vremena više se ne bave prodajom knjiga, potražite ih u knjižarama, antikvarijatima ili u knjižnicama.
Kako poduzeće može stvoriti i održati tržišnu prednost svojih proizvoda i usluga? Kako provodi generičke strategije u praksu? Na koji način ostvaruje održivu troškovnu prednost? Kako se diferencira u odnosu na konkurente? Kako može obraniti svoju konkurentsku poziciju?
O ovim i mnogim drugim pitanjima iz područja strategije i menadžmenta govori knjiga "Konkurentska prednost", autora Michaela E. Portera, koja je, prema ocjeni Financial Timesa, proglašena najutjecajnijim djelom iz područja menadžmenta u posljednjih 25 godina dvadesetog stoljeća.
Konkurentska prednost nalazi se u srži poslovanja poduzeća na konkurentskim tržištima. Međutim, u današnje vrijeme mnoga su poduzeća izgubila konkurentsku prednost u svojoj utrci za rastom i u potrazi za diverzifikacijom. Poduzeća su suočena sa sporijim rastom, kao i s domaćim i globalnim konkurentima koji se u tržišnoj bitki više ne ponašaju kao da je tržište dovoljno veliko za sve.
Michael Porter uvjeren je da neuspjeh strategija mnogih poduzeća proizlazi iz nemogućnosti da se konkurentska strategija prevede u pojedinačne, konkurentske korake potrebne da bi se ostvarila konkurentska prednost. Ova knjiga dotiče brojne discipline i aktivnosti poduzeća i poslovanja koje u međuzavisnosti imaju velik utjecaj na konkurentsku sposobnost.
Prema mišljenju autora, knjiga "Konkurentska prednost" omogućila je da strategija postane konkretnija i lakše provediva. Aktivnosti nekog poduzeća vidljive su, opipljive i njima se može upravljati. Strategija nije više samo opća vizija, već određena konfiguracija aktivnosti koje poduzeće usvoji u usporedbi sa svojim konkurentima. Aktivnosti predstavljaju poveznicu između strategije i implementacije. Strategija postaje određena grupa aktivnosti sa svrhom ostvarivanja određene kombinacije vrijednosti odabranoj grupi klijenata. Konkurentska prednost u osnovi nastaje iz vrijednosti koju je poduzeće u stanju stvoriti za svoje kupce.
Konfiguracija svake aktivnosti utjelovljuje način na koji se aktivnost provodi, uključujući potrebne vrste ljudskih i fizičkih čimbenika, kao i pripadajućeg organizacijskog uređenja. Sposobnosti tada više nisu apstraktne i odvojene od troškova i vrijednosti za kupca, već postaju dio određenih aktivnosti. Aktivnosti čine strategiju operativnom. Drugim riječima, svatko u poduzeću dio je strategije.
Knjiga je namijenjena stručnjacima koji su odgovorni za strategiju poduzeća i koji izgrađujući konkurentsku prednost žele bitno unaprijediti poslovanje svojeg poduzeća, kao i znanstvenicima koji se bave tematikom konkuriranja izvan područja strategije.
***
Michael E. Porter vodeći je stručnjak iz područja konkurentske strategije, konkurentnosti i ekonomskog razvoja naroda, država i regija te primjene načela konkurentnosti na socijalna pitanja kao što su zdravstvo, zaštita okoliša i korporativna odgovornost. Začetnik je teorije moderne strategije i jedan od najutjecajnijih stručnjaka na području menadžmenta. Napisao je 17 knjiga i više od 125 članaka. Godine 1973. doktorirao je poslovnu ekonomiju na Harvardu, a danas predaje na Harvard Business School.
O ovim i mnogim drugim pitanjima iz područja strategije i menadžmenta govori knjiga "Konkurentska prednost", autora Michaela E. Portera, koja je, prema ocjeni Financial Timesa, proglašena najutjecajnijim djelom iz područja menadžmenta u posljednjih 25 godina dvadesetog stoljeća.
Konkurentska prednost nalazi se u srži poslovanja poduzeća na konkurentskim tržištima. Međutim, u današnje vrijeme mnoga su poduzeća izgubila konkurentsku prednost u svojoj utrci za rastom i u potrazi za diverzifikacijom. Poduzeća su suočena sa sporijim rastom, kao i s domaćim i globalnim konkurentima koji se u tržišnoj bitki više ne ponašaju kao da je tržište dovoljno veliko za sve.
Michael Porter uvjeren je da neuspjeh strategija mnogih poduzeća proizlazi iz nemogućnosti da se konkurentska strategija prevede u pojedinačne, konkurentske korake potrebne da bi se ostvarila konkurentska prednost. Ova knjiga dotiče brojne discipline i aktivnosti poduzeća i poslovanja koje u međuzavisnosti imaju velik utjecaj na konkurentsku sposobnost.
Prema mišljenju autora, knjiga "Konkurentska prednost" omogućila je da strategija postane konkretnija i lakše provediva. Aktivnosti nekog poduzeća vidljive su, opipljive i njima se može upravljati. Strategija nije više samo opća vizija, već određena konfiguracija aktivnosti koje poduzeće usvoji u usporedbi sa svojim konkurentima. Aktivnosti predstavljaju poveznicu između strategije i implementacije. Strategija postaje određena grupa aktivnosti sa svrhom ostvarivanja određene kombinacije vrijednosti odabranoj grupi klijenata. Konkurentska prednost u osnovi nastaje iz vrijednosti koju je poduzeće u stanju stvoriti za svoje kupce.
Konfiguracija svake aktivnosti utjelovljuje način na koji se aktivnost provodi, uključujući potrebne vrste ljudskih i fizičkih čimbenika, kao i pripadajućeg organizacijskog uređenja. Sposobnosti tada više nisu apstraktne i odvojene od troškova i vrijednosti za kupca, već postaju dio određenih aktivnosti. Aktivnosti čine strategiju operativnom. Drugim riječima, svatko u poduzeću dio je strategije.
Knjiga je namijenjena stručnjacima koji su odgovorni za strategiju poduzeća i koji izgrađujući konkurentsku prednost žele bitno unaprijediti poslovanje svojeg poduzeća, kao i znanstvenicima koji se bave tematikom konkuriranja izvan područja strategije.
***
Michael E. Porter vodeći je stručnjak iz područja konkurentske strategije, konkurentnosti i ekonomskog razvoja naroda, država i regija te primjene načela konkurentnosti na socijalna pitanja kao što su zdravstvo, zaštita okoliša i korporativna odgovornost. Začetnik je teorije moderne strategije i jedan od najutjecajnijih stručnjaka na području menadžmenta. Napisao je 17 knjiga i više od 125 članaka. Godine 1973. doktorirao je poslovnu ekonomiju na Harvardu, a danas predaje na Harvard Business School.
© Bilješke o knjigama izrađene su na osnovu informacija dobivenih od nakladnika i njihove dodatne uredničke obrade temeljem uvida u sadržaj knjige, te se kao takve ne smiju prenositi bez prethodnog dogovora s uredništvom portala.