Moć neetičkog poslovanja : Organizacijska kultura u Hrvatskoj
- Nakladnik: Hrvatska sveučilišna naklada
- 02/2009.
- 216 str., meki uvez
- ISBN 9789531691772
- Cijena: 17.25 eur
Preračunato po fiksnom tečaju konverzije 7,53450 kuna za 1 euro - Cijene knjiga su informativnog karaktera, navodimo prvu cijenu po izlasku knjige iz tiska. Preporučamo da cijene i dostupnost knjiga provjerite kod nakladnika ili u knjižarama! Moderna vremena više se ne bave prodajom knjiga, potražite ih u knjižarama, antikvarijatima ili u knjižnicama.
U posljednja dva desetljeća intenzivnije se istražuju kultura, identitet i imidž organizacije. Posljedica je to nove filozofije upravljanja organizacijama - sve se više napuštaju stari obrasci koji su se bazirali na formalnoj strukturi koju radnici tek „opslužuju". Moderne i uspješne organizacije slijede spoznaje suvremene znanosti koja u središte zbivanja stavlja čovjeka, čovjek se smatra najvrjednijom imovinom organizacije, temeljem njezina uspjeha, a od kvalitete radnika ovisi i kvaliteta proizvoda.
Čovjek je neodvojiv od kulture svojeg okruženja, njezin je proizvod i stvaralac a kultura poslovnog okruženja sa svojim temeljnim vrijednostima, normama po našanja i političkom klimom postavlja okvir organizacijskog ponašanja. Organizacijska kultura, kao relativno novi koncept razumijevanja organizacij skog ponašanja osnova je za stvaranje identiteta i imidza organizacije i važan čimbenik njezina uspjeha.
Kao sustav zajedničkih vrijednosti, normi ponašanja, značenja i vjerovanja, organizacijska kultura određuje mogućnosti izgradnje pozitivnog organizacijskog identiteta i povoljnog imidža. Organizacijska kultura temelj je organizacijskog identiteta iz kojeg se stvara imidž prema poslovnom okruženju. U suvremenim tržišnim uvjetima koje karakterizira velik broj proizvođača i njihovih roba/usluga, iznimno je važno ostvariti učinak prepoznavanja-snažan i povoljan imidž. Do njega se dolazi isključivo prepoznatljivom internom kulturom i na njezinim temeljima stvorenim identitetom.
Intenziviranje interesa za utjecaj organizacijske kulture na uspješnost njezina poslovanja započelo je osamdesetih godina prošlog stoljeća, naročito nakon izlaska knjige "U potrazi za izvrsnošću" (Peters & Waterman 1982). Kultura organizacije osnova je na kojoj se razvija organizacijska struktura, strategija i stil ponašanja, po kojem se određena organizacija razlikuje od ostalih.
Hrvoje Pende o svojoj knjizi ispituje, tranzicijske promjene, ulazak stranih kompanija, nisku ili nikakvu svijest o vlastitom identitetu, jednom rječju sve ono što često onemogućava razvoj modernog poslovanja, stvaranje povoljnih kultura, identiteta i imidža ali i stvaranje sustava vrijednosti i ponašanja zasnovanog na “korupciji, netoleranciji, revanšizmu, nepovjerenju, “igrama ispod stola” i sličnim pojavama dominantnog kulturnog modela u Hrvatskoj. Osobita vrijednost ove knjige jest znanstveno istraživanje na kojem počiva analiza prakse i to konkretne.
Osobitost su joj i screen beans koji grafički ili ilustracijski prate sadržaj knjige. U pravom smislu riječi knjiga "Moć neetičkog poslovanja" znanstvena je knjiga, po sadržaju i preglednosti gotovo udžbeničkog karaktera, a po uporabi gotovo vodič kroz organizacijsku kulturu u Hrvatskoj.
Čovjek je neodvojiv od kulture svojeg okruženja, njezin je proizvod i stvaralac a kultura poslovnog okruženja sa svojim temeljnim vrijednostima, normama po našanja i političkom klimom postavlja okvir organizacijskog ponašanja. Organizacijska kultura, kao relativno novi koncept razumijevanja organizacij skog ponašanja osnova je za stvaranje identiteta i imidza organizacije i važan čimbenik njezina uspjeha.
Kao sustav zajedničkih vrijednosti, normi ponašanja, značenja i vjerovanja, organizacijska kultura određuje mogućnosti izgradnje pozitivnog organizacijskog identiteta i povoljnog imidža. Organizacijska kultura temelj je organizacijskog identiteta iz kojeg se stvara imidž prema poslovnom okruženju. U suvremenim tržišnim uvjetima koje karakterizira velik broj proizvođača i njihovih roba/usluga, iznimno je važno ostvariti učinak prepoznavanja-snažan i povoljan imidž. Do njega se dolazi isključivo prepoznatljivom internom kulturom i na njezinim temeljima stvorenim identitetom.
Intenziviranje interesa za utjecaj organizacijske kulture na uspješnost njezina poslovanja započelo je osamdesetih godina prošlog stoljeća, naročito nakon izlaska knjige "U potrazi za izvrsnošću" (Peters & Waterman 1982). Kultura organizacije osnova je na kojoj se razvija organizacijska struktura, strategija i stil ponašanja, po kojem se određena organizacija razlikuje od ostalih.
Hrvoje Pende o svojoj knjizi ispituje, tranzicijske promjene, ulazak stranih kompanija, nisku ili nikakvu svijest o vlastitom identitetu, jednom rječju sve ono što često onemogućava razvoj modernog poslovanja, stvaranje povoljnih kultura, identiteta i imidža ali i stvaranje sustava vrijednosti i ponašanja zasnovanog na “korupciji, netoleranciji, revanšizmu, nepovjerenju, “igrama ispod stola” i sličnim pojavama dominantnog kulturnog modela u Hrvatskoj. Osobita vrijednost ove knjige jest znanstveno istraživanje na kojem počiva analiza prakse i to konkretne.
Osobitost su joj i screen beans koji grafički ili ilustracijski prate sadržaj knjige. U pravom smislu riječi knjiga "Moć neetičkog poslovanja" znanstvena je knjiga, po sadržaju i preglednosti gotovo udžbeničkog karaktera, a po uporabi gotovo vodič kroz organizacijsku kulturu u Hrvatskoj.
© Bilješke o knjigama izrađene su na osnovu informacija dobivenih od nakladnika i njihove dodatne uredničke obrade temeljem uvida u sadržaj knjige, te se kao takve ne smiju prenositi bez prethodnog dogovora s uredništvom portala.