Radio : Medij 20. stoljeća
- Nakladnik: AGM
- 02/2010.
- 382 str., meki uvez
- ISBN 9789532121865
- Cijena: 25.22 eur
Preračunato po fiksnom tečaju konverzije 7,53450 kuna za 1 euro - Cijene knjiga su informativnog karaktera, navodimo prvu cijenu po izlasku knjige iz tiska. Preporučamo da cijene i dostupnost knjiga provjerite kod nakladnika ili u knjižarama! Moderna vremena više se ne bave prodajom knjiga, potražite ih u knjižarama, antikvarijatima ili u knjižnicama.
U drugoj polovici 20. stoljeća dvije su se radiofonske škole, američka i europska, počele približavati. Prvoj je nedostajala informativnost i ozbiljnost javnih servisa, a drugoj živost i neformalnost komercijalnih programa. Uskoro je uspostavljen obrazac na kojemu, u vrijeme nastanka ove knjige, počiva ukupna svjetska radiofonija. Riječ je o radiofonskom dualizmu utemeljenom na programskim misijama javnih servisa i komercijalnih programa. U novom je digitalnom okruženju radiofonija dobila kvalitetu zvuka kakvog nikad dosad nije imala, a stari je medij svoje mjesto pronašao i na internetu uspješno koristeći sve prednosti multimedije.
Ova knjiga obuhvaća razdoblje nastanka i razvoja radijskog medija što je bio obiman i zahtjevan posao. Stoljeće povijesti i kontekstualizacije medija koji je umnogome izmijenio komunikacijsku sliku svijeta napisano je za potrebe studija radijskog medija, ali odgovore na mnoga pitanja u knjizi mogu naći i svi znatiželjnici koji koristeći radio, često zaborave na činjenicu da nije tako davno u povijesti postojalo vrijeme kad se živjelo bez stalne dostupnosti medija u osobnom okruženju i svakodnevnici.
Strogost u selekciji ljudi i događaja bila je neizbježna, usprkos mnogim vrlo zanimljivim detaljima. Usmjerena je isključivo na društveni, politički i pravni aspekt radio fonije u Europi i Americi. Ona je slika društvenog konteksta, povijesti i sadašnjosti medija, s posebnim naglascima na termine i osobnosti bez kojih razvoj medija ne bi bio moguć.
Ova knjiga obuhvaća razdoblje nastanka i razvoja radijskog medija što je bio obiman i zahtjevan posao. Stoljeće povijesti i kontekstualizacije medija koji je umnogome izmijenio komunikacijsku sliku svijeta napisano je za potrebe studija radijskog medija, ali odgovore na mnoga pitanja u knjizi mogu naći i svi znatiželjnici koji koristeći radio, često zaborave na činjenicu da nije tako davno u povijesti postojalo vrijeme kad se živjelo bez stalne dostupnosti medija u osobnom okruženju i svakodnevnici.
Strogost u selekciji ljudi i događaja bila je neizbježna, usprkos mnogim vrlo zanimljivim detaljima. Usmjerena je isključivo na društveni, politički i pravni aspekt radio fonije u Europi i Americi. Ona je slika društvenog konteksta, povijesti i sadašnjosti medija, s posebnim naglascima na termine i osobnosti bez kojih razvoj medija ne bi bio moguć.
© Bilješke o knjigama izrađene su na osnovu informacija dobivenih od nakladnika i njihove dodatne uredničke obrade temeljem uvida u sadržaj knjige, te se kao takve ne smiju prenositi bez prethodnog dogovora s uredništvom portala.