Razgovor •
04.10.2013.
Želimir Periš : Dok god književnost ima neku vidljivost i moć, treba je koristit
Angažiranost nosi rizik, već sam primio određene kritike da sam žrtvovao književnu vrijednost zbog poruke. Međutim, ja se ne slažem u potpunosti s "imperativom literarnosti". I odgojen sam na umjetničkom izričaju i konzumiram umjetnost koja je nekad vrlo gola i vrlo eksplicitna parola. Ne mislim da je direktan i eksplicitan sadržaj umjetnički manje vrijedniji od hermetičkih tekstova, ali ne idu...
Razgovor •
16.05.2013.
Tomislav Osmanli : Pehovi na pragu nove epohe
Mi smo sada u takovoj “tranziciji globalizma“ koji logikom multinacionalnih tvrtki i korporacija ne briše autentične vrijednosti. Tim procesima se malima te autentičnima, oduzima snaga postojanja. Svi sve više mirišemo, jedemo, nosimo - brand. Brand je sve. I posvuda. Brand je totalni fenomen.