Prilagodbe

Moderna vremena

Pogledaj... sve je puno knjiga.

Ilustracije: John Tenniel
David Harding Sam Rovit Sam Rovit

Preuzimanje i spajanje poduzeća

  • Nakladnik: Masmedia
  • Nakladnik: Poslovni dnevnik
  • Prijevod: Alen Botica
  • 06/2007.
  • 234 str., tvrdi uvez
  • ISBN 9789531575027
  • Cijena: 39.15 eur
    Preračunato po fiksnom tečaju konverzije 7,53450 kuna za 1 euro
  • Cijene knjiga su informativnog karaktera, navodimo prvu cijenu po izlasku knjige iz tiska. Preporučamo da cijene i dostupnost knjiga provjerite kod nakladnika ili u knjižarama! Moderna vremena više se ne bave prodajom knjiga, potražite ih u knjižarama, antikvarijatima ili u knjižnicama.
Kada je najbolji trenutak za početak spajanja poduzeća, zašto i u kojim slučajevima pripajanje poduzeća podiže novostvorenu vrijednost poduzeća, te može li pripajanje poduzeća unaprijediti buduće poslovanje? Odgovore na ta i druga pitanja u složenom postupku preuzimanja i spajanja poduzeća, potražite u knjizi "Preuzimanje i spajanje poduzeća", autora Davida Hardinga i Sama Rovita.

David Harding i Sam Rovit u ovoj su knjizi čitateljima pružili vlastito iskustvo u složenom postupku preuzimanja i spajanja više od stotinu poduzeća. Svaka od tema popraćena je i empirijskim istraživanjima s podacima o konkretnim odlukama.

Ustroj knjige “Preuzimanje i spajanje poduzeća» čine brojne odluke s kojima se direktor suočava od iniciranja do zaključivanja nekog posla. U prvom poglavlju autori definiraju koje su to četiri presudne odluke kojima se stvara ili prekida posao. Ove odluke zajedno obuhvaćaju životni ciklus tipičnog poslovanja. Četiri sljedeća poglavlja govore o tome kako birati svoje mete, koje poslove zaključiti, kada zapravo treba započeti s integracijom, te što učiniti kada posao krene krivim putem. U posljednjem poglavlju možemo vidjeti kako nas vježba usavršava u ovladavanju fuzijom. Kao što sami autori ističu, "iskustvo se pokazalo najboljim učiteljem u poslovnom odlučivanju, iako mnoga društva stvaraju poslove nasumce. To znači da njihovi korporacijski poslovni timovi nisu dovoljno iskusni. Da bi bila dobra u stvaranju poslova, društva moraju imati mnogo poslova – po mogućnosti manjih – kako bi stvorila i održavala stručnost u poslovnim kombinacijama."

Ovdje je na jednom mjestu obuhvaćen čitav poslovni ciklus, počevši od trenutka kada logika korporacijske strategije treba jedan posao, sve do integracije poduzeća.

Knjiga je namijenjena ekonomistima, pravnicima, investicijskim bankarima, menadžerima i ostalim stručnjacima koji se namjeravaju baviti ili se već bave fuzijom, akvizicijom i transakcijom poduzeća.

***

David Harding je direktor bostonskog ureda Bain & Company i vodeća osoba na području korporacijske strategije i organizacijske učinkovitosti. Osim toga, renomirani je stručnjak za fuzije i akvizicije, due diligence i integraciju poslije fuzije, a objavio je i brojne članke u časopisu Harvard Business Review.

Sam Rovit je direktor čikaškog ureda Bain & Company i vodi ured Global Mergers & Acquisitions. Također vodi i Bainovu poslovnu jedinicu za privatne glavnice na Srednjem zapadu.

© Bilješke o knjigama izrađene su na osnovu informacija dobivenih od nakladnika i njihove dodatne uredničke obrade temeljem uvida u sadržaj knjige, te se kao takve ne smiju prenositi bez prethodnog dogovora s uredništvom portala.

– Od istog nakladnika –

Prethodna Slijedeća Vidi sve knjige

– Od istog autora –

Prethodna Slijedeća Vidi sve knjige

– Pretraži sve knjige –